Informations complémentaires
Cilia, F., Touchet, C., Vandromme, L., & Le Driant, B. (2020). Initiation and response of joint attention bids in autism spectrum disorder children depent on the visibility of the target. Autism & Developmental Language Impairments, 5, 5-11, DOI : 10.1177/2396941520950979
Cilia, F., Aubry, A., Bourdin.B., Le Driant, B., & Vandromme, L. (2019). Visual exploration of dynamic or static joint attention bids in children with ASD. Frontiers in Psychology. doi: 10.3389/fpsyg.2019.02187
Cilia, F., Aubry, A., Bourdin.B., & Vandromme, L. (2019). Comment déterminer les zones d’intérêt visuelles sans a priori ? Analyse des fixations d’enfants autistes en oculométrie. Revue de Neuropsychologie, 11(2), 144–150. https://doi:10.1684/nrp.2019.0487
Elbattah, M., Carette, R., Dequen, G., Guérin, J, &
Cilia, F., (2019). Learning Clusters in Autism Spectrum Disorder: Image-Based Clustering of Eye-Tracking Scanpaths with Deep Autoencoder. In Proceedings of the annual International Conference of the IEEE Engineering in Medicine and Biology Society.
Cilia, F., Garry, C., Brisson, J., & Vandromme, L. (2018). Quelle compréhension de l'attention conjointe chez les enfants avec un trouble du spectre autistique : revue de la littérature des études en oculométrie. Neuropsychiatrie de l'enfance et de l'adolescence, 66(5), 304–314. https://doi.org/10.1016/j.neurenf.2018.06.002.